A tömegművészet filozófiája
Terjedelem:
600 oldal
Kötészet:
puha tábla, cérnafűzött kötés
Kiadó:
MMA Kiadó
Kiadás éve:
ISBN 9786156192455ISSN 2676-9751
5200 Ft
3900 Ft-25%
Carroll, Noël

A tömegművészet filozófiája

„A kommunikációs technológia evolúciós pályája elvezet a tömegművészettől, és az alkalmazott művészet felé mutat. A jövő fogyasztója nem a tömegközönség része lesz, hanem olyan új információs technológiák emancipálják majd, amelyek által gyakran, akár interaktív módon is, személyre szabhatja saját művészeti menüjét. Sőt, talán mindannyian művészek leszünk az eljövendő kiberutópiákban, ki-ki szorgalmasan munkálkodva a maga személyes munkaállomásán (vagy szórakoztatóközpontjában).”

 A mesterséges intelligencia térnyerésének idején és a szinte követhetetlenül gyorsan fejlődő képalkotó szoftverek korából visszatekintve igencsak profetikusan csengenek a fenti, még a múlt század kilencvenes éveinek végén papírra vetett gondolatok. Szerzőjük, az amerikai Noël Carroll (1947) az egyik legismertebb kortárs művészetfilozófus. Jelen kötetének megjelentetésével komoly adósságot törleszt az MMA Kiadó, hiszen a tömegművészet, a populáris kultúra megértésének egyik alapművéről van szó, mely jelentős lökést adott a popkultúra és a szórakoztató alkotások értelmezése körüli, egyre szélesedő, elméleti párbeszédnek.   

Huszti Péter

Huszti Péter

5200 Ft
3900 Ft
Kunkovács

Kunkovács

9800 Ft
7350 Ft
„Építs nekem hajlékot!

„Építs nekem hajlékot!"

8800 Ft
6600 Ft
Credo – Olasz Ferenc életműve

Credo – Olasz Ferenc életműve

8800 Ft
6600 Ft
William Shakespeare szonettjei

William Shakespeare szonettjei

5600 Ft
4200 Ft
Gara László emlékezete

Gara László emlékezete

4800 Ft
3600 Ft